e-book | Hogere prijzen vragen als bruidsfotograaf

 15,00

Na het lezen van het e-book weet jij:
  • Hoe je een betere prijs kan rekenen waardoor jij een beter rendement krijgt
  • Wat prijsdruk doet en waarom jij er midden in zit
  • Een beter inzicht in jouw kosten waardoor jij gaat denken als een ondernemer
  • Hoeveel bruiloften jij moet doen om goed te kunnen leven (spoiler, dat zijn er minder dan jij denkt!)
  • Hoe jij een leuk en succesvol sales gesprek voert waardoor jij makkelijker klanten wint
  • De opbouw van een goed sales gesprek zodat je meer rust hebt en zelfverzekerder overkomt
  • Wat er nog meer bij komt kijken om een (succesvol) foto- of videografie bedrijf te runnen
  • Hoe je omgaat met ‘korting’.
Ik ga je namelijk vertellen wat..
  • Klanten nou eigenlijk echt willen zodat jij beter kan inspelen op hun verlangens 
  • Korting doet en waarom het geen goed idee is
  • Een unieke positie op de markt doet met jou als bedrijf (en persoon)
  • Prijsdruk doet met de markt en waarom het onmogelijk is om voor € 1750,- een bruiloft te doen
  • Nodig is om een gezond bedrijf te hebben zodat je ook nog leuke dingen kan blijven doen in je vrije tijd
Artikelnummer: e-book Categorie: Tag:

Ik heb een e-book geschreven met tips. Heel veel tips. Ik wil namelijk dat jij een betere ondernemer word, kan gaan leven van jouw videografie of fotografie. Dat klanten jouw boeken om jouw waarde, niet alleen maar omdat jij goedkoop bent. Dat jij betere sales gesprekken gaat voeren met potentiele klanten en ook super leuke gesprekken hebt, zonder spanning en afwachten of die klant je wel gaat boeken.

En hoe je omgaat met klanten die om korting vragen.

Wij weten hoe het moet, wij hebben zonder ervaring in marketing en sales, ons zelf aangeleerd wat werkt. Geen lastige theorien, gewoon logisch denken en fijne relaties bouwen met klanten.

Extra informatie

e-book

Betreft een e-book in pdf bestand

3 beoordelingen voor e-book | Hogere prijzen vragen als bruidsfotograaf

  1. CorrievanDuijnFotografie

    Wat een fijn e-book voor beginnende fotografen en/of videografen die op zoek zijn naar een goede salesgesprek aanpak en inzicht in het berekenen van een goede/eerlijke prijs.
    In het e-book staat een fijn kostenoverzicht dat ik gelijk heb toegepast en daardoor kritischer naar mijn prijzen ben gaan kijken.
    Het e-book lees je snel door, waardoor je gauw aan de slag kan gaan met de tips. De komende tijd zal ik de salesgesprekken heel anders gaan aanpakken en ik ben benieuwd wat dit mij verder zal brengen. Bedankt voor de fijne inzichten!

  2. Frankly on film

    Begin je net professioneel met (trouw)fotografie? En heb je echt nog geen idee waar je je prijzen op moet baseren? Dan is dit e-book een fijne start. Het e-book is een stevige reminder dat jij waarde levert en dat waarde ook geld waard is. Het helpt je om ook zo naar jouw werk te kijken. Door een bredere context uit te leggen, helpt het boek te voorkomen dat we massaal elkaar wegconcurreren door onredelijk lage prijzen te vragen. Vooral de tips voor een goed salesgesprek vond ik nuttig: je moet namelijk niet alleen je prijs vragen, maar hem ook kunnen dragen. Het boek is duidelijk geschreven en overzichtelijk, leest makkelijk weg. Verwacht alleen geen kant en klare bedragen, je moet zelf aan de slag!

  3. Susan Bonhof

    Ik heb het e-book zoals ze dat wel eens zeggen in een ruk uitgelezen. Het was erg interessant en vooral ook fijn dat ik het een prettige leesstijl vond. Ik haak nog wel eens af omdat het een lap tekst is, nu dus niet!
    Wat ik erg leuk vond was het stuk over de opbouw van het salesgesprek, daar kwamen wel weer verfrissende inzichten naar voren, dat je ze eigenlijk aan zichzelf jouw pakket laat verkopen.
    Het is geschikt voor elke fotograaf, maar vooral voor bruidsfotografen heel handig.
    Ik herkende punten ook uit het Webinar die ik heb gekeken, goed om dat hier nog weer eens terug te lezen.

    • academie-bruidsgasten

      Dank je wel Susan! Ik heb echt mijn best gedaan om het kort en bondig te houden, iets waar ik vaak nog wat moeite mee heb haha!
      Bedankt voor de fijne review!

Enkel ingelogde klanten die dit product gekocht hebben, kunnen een beoordeling schrijven.