Aanmelden gelukt ✅
Echt heel erg waardevol dat je er live bij bent!
Wil je nu al aan de slag?
Een van de dingen die het snelst zorgt voor meer winst als fotograaf, is een slimme prijs- en verkoopstrategie. Met enkele kleine aanpassingen kun jij direct groeien in omzet. Onze methode hebben we gebundeld in een e-book zodat jij direct aan de slag kan!
Het e-book geschreven voor fotografen die prijsdruk ervaren en hoe je daarmee omgaat.
In dit e-book leggen we stap voor stap uit hoe je betere sales gesprekken gaat voeren, daar meer plezier uit gaat halen én hoe je een betere prijs voor jezelf kan gaan bepalen.
Laat je niet meer leiden door prijzen van andere fotografen
Wat kan je verwachten?
Je kan meer waarde bieden waardoor klanten kiezen voor jouw kwaliteit, niet jouw prijs
Betere verkoopgesprekken voeren, zonder stress en zonder als autoverkoper te klinken
Beter omgaan met klanten die om korting vragen. Spoiler: Geef het niet
Begrijpen waarom klanten om korting vragen en hoe je dit kan voorkomen.
Betere prijzen gaan vragen waardoor je wél geld en tijd overhoud om leuke dingen te doen. ren-de-ment.
Wat ik erg leuk vond was het stuk over de opbouw van het salesgesprek, daar kwamen wel weer verfrissende inzichten naar voren, dat je ze eigenlijk aan zichzelf jouw pakket laat verkopen.
“Ben je professioneel met (trouw)fotografie? En heb je echt nog geen idee waar je je prijzen op moet baseren? Dan is dit e-book een fijne start. Het e-book is een stevige reminder dat jij waarde levert en dat waarde ook geld waard is. Het helpt je om ook zo naar jouw werk te kijken.
Door een bredere context uit te leggen, helpt het boek te voorkomen dat we massaal elkaar wegconcurreren door onredelijk lage prijzen te vragen.
Vooral de tips voor een goed salesgesprek vond ik nuttig: je moet namelijk niet alleen je prijs vragen, maar hem ook kunnen dragen. Het boek is duidelijk geschreven en overzichtelijk, leest makkelijk weg. Verwacht alleen geen kant en klare bedragen, je moet zelf aan de slag!”